חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אש עליכם: המקומות עם עמדות הברביקיו הכי שוות

עצמאות בצימרים ובווילות: קבלו 10 מקומות אירוח המציעים את החוויה הכי ישראלית שיש – עמדות מנגל מפנקות במיוחד ליום העצמאות

דניאל סרנצקי
29/03/2023

יום העצמאות בפתח, מה שאומר שלא מעט אנשים שואלים את עצמם איפה הם "יעשו" את החג, ובמילים אחרות – עם מי ואיפה הם יחגגו את העל האש המסורתי. אם אתם רוצים לשדרג את יום העצמאות הקרוב ולבלות אותו במיני חופשה בווילה או צימר מפנק, עם משפחה או חברים, הכתבה הבאה היא בשבילכם.

ריכזנו עבורכם את עשרת מקומות האירוח עם עמדות הברביקיו הטובות ביותר, אלו שימקסמו את החוויה והטעמים ויציבו את רף העל האש מעתה והלאה. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הלוקיישן המתאים לכם ביותר, לדאוג לבשר משובח ולמנות את האחראי על הנפנוף:

בין הברביקיו לעמדת המדורה: צימר בוטיק הרימון

מחפשים חוויה ישראלית אותנטית, אבל באמת? בצימר בוטיק הרימון מגישים לכם אותה באהבה. לא רק מנגל עצמאות תוכלו להרים כאן, אלא גם להדליק בעצמכם מדורה במיקום ייעודי שבחצר הצימר, וליהנות מצ'יזבטים לתוך הלילה או צליית שיפודי מרשמלו (אז מה אם זה שייך לל"ג בעומר?).

למה לחגוג עצמאות דווקא כאן? הצימר מאוד חמים ומשפחתי ותוכלו ליהנות בו מהמון רגעים של ביחד: בצפייה בסרט או סדרה על מסך ענק בסלון, ליד המדורה או בחצר, שם יחכו לכם מטבח חיצוני ופינת מנגל ולצידם פינת אוכל גדולה ושולחן פיקניק ייעודי לילדים.

איפה? מעלה גמלא - רמת-הגולן והחרמון

מחיר ללילה: 2,500-3,000 ש"ח ל-6 אנשים

לפרטים נוספים: צימר בוטיק הרימון

על האש באווירת מלון בוטיק: ג'וזף וג'ייקוב ריזורט

רוצים גם להרגיש חו"ל בריזורט מפנק אבל גם ליהנות מחוויית על האש ישראלית ברמה גבוהה? החיבור הזה לגמרי אפשרי בג'וזף וג'ייקוב ריזורט. מדובר בשתי וילות אותן ניתן להשכיר בנפרד, וכל אחת מהן מאובזרת ומעוצבת אדריכלית ברמה הגבוהה ביותר. מתחם החוץ של כל אחת הוא סופר מפנק בזכות הבריכה, המשחקים לילדים ופינות הרביצה, אבל עכשיו לנושא שלשמו התכנסנו: פינת ברביקיו עם מנגל גז ושולחן אוכל גדול הפונה לנוף הכי יפה שיש.

למה לחגוג עצמאות דווקא כאן? כי הרוטינה הזאת של על האש משובח, טבילה בבריכה מול הנוף ההררי וחוזר חלילה נשמעת לנו פשוט מושלמת.

איפה? מגדל - סובב כנרת

מחיר ללילה: 6,500-7,500 ש"ח ל-14-20 אנשים

לפרטים נוספים: ג'וזף וג'ייקוב ריזורט

ברביקיו מדברי מלכותי: וילה עץ הזית

אם מתחשק לכם להדרים וליהנות מנוף אל הים האדום כשאתם חוגגים את יום העצמאות, מצאנו לכם את המקום המושלם: וילה עץ הזית היא מקום אירוח מפנק הנהנה מפרטיות מלאה, וחצר הווילה, הכוללת עמדת ברביקיו מרשימה, מרווחת ומתאימה לאירוח אירועים וחגיגות.

למה לחגוג עצמאות דווקא כאן? הנוף המשגע והעובדה שביום העצמאות מזג האוויר באילת הוא בול לעל האש – לא חם מדי אבל כבר ממש לא קר.

איפה? אילת - ערבה

מחיר ללילה: 6,000 ש"ח ל-14 אנשים

לפרטים נוספים: וילת עץ הזית

ספייס בכמויות ופסיליטיז בשפע: וילות לה וידה

שתי וילות אותן ניתן להשכיר ביחד או בנפרד, שלשתיהן נוף לארבל הנשקף בבירור ממתחמי החוץ. על אף שהעיצוב המוקפד והיוקרתי והניקיון של כל וילה עושה חשק להישאר בפנים, לא תוכלו לוותר על יציאה לחצר הענקית והמטופחת עם הבריכה (המחוממת בכל עונות השנה) והג'קוזי' ולצידם המטבח החיצוני ובו עמדת הברביקיו גז.

למה לחגוג עצמאות דווקא כאן? הווילות מרווחות ונהנות מהמון ספייס, רמת האירוח גבוהה ביותר, הנוף היסטרי, ואם יתחשק לכם  אחרי המנגל לצאת ולטייל באזור – זה יהיה נוח מאוד. הלוקיישן של הווילות מרכזי מאוד וקרוב לשלל אטרקציות לכל המשפחה.

איפה? מגדל - סובב כנרת

מחיר ללילה: 7,500 ש"ח ל-15 אנשים

לפרטים נוספים: וילות לה וידה

חגיגי, מוקפד ומותאם לקבוצה גדולה: גלאס האוס

כמו כל פרט בווילה גלאס האוס, גם מתחם החוץ המושקע זכה למחשבה איך לתכנן את הכל לחוויה מפנקת ואלגנטית לכל מי שיגיע לנפוש במקום. התחושה במקום היא מאוד פיין, כך שגם אם התכנון שלכם הוא על האש מסורתי, אתם "תיאלצו" לאכול באווירה מוקפדת ובסטייל, סביב שולחן אוכל ענקי ויפה.

למה לחגוג עצמאות דווקא כאן? כי השילוב של אוכל טוב, אינטימיות מוחלטת ורמה גבוהה ביותר של עיצוב ואירוח הוא פשוט מעל ומעבר.

איפה? דלתון – גליל עליון

מחיר ללילה: 7,500 ש"ח ל-20 אנשים

לפרטים נוספים: גלאס האוס

הסטייל – תאילנד, הלוקיישן – אילת: וילה בלפור

וילה סופר מעוצבת השייכת לזוג תל אביבים שירדו דרומה כדי להעניק חווית אירוח מיוחדת, מוקפדת וחמימה. הווילה מציעה אלמנטים רבים של צ'יל, ובמתחם החוץ תמצאו עמדת ברביקיו דנדשה ואיכותית לצד טאבון פיצות, כך שגם מי שבעניין החלבי יוכל ליהנות בארוחת העצמאות.

למה לחגוג עצמאות דווקא כאן? רגע לפני שאילת הופכת למנגל בפני עצמה, זה בדיוק הזמן ליהנות ממזג אוויר מושלם לנפנוף באווירה טרופית.

איפה? אילת - ערבה

מחיר ללילה: 8,500 ל-16 אנשים

לפרטים נוספים: וילה בלפור

דניאל סרנצקי
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
זו הייתה הפעם השלישית שלי בבירה הבריטית, וגם הפעם היא שיחקה את התפקיד שלה הכי טוב שיש: ביקרנו במוזיאונים מופלאים ובגלריות לאמנות מודרנית צעירה, אכלנו אוכל טעים ורב תרבותי שהיה בכל פינה, סיירנו בשווקים ששווה לשבור קופת חיסכון בשבילם, ושוטטנו ברחובות מרתקים עם דמויות ססגוניות ובניינים מופלאים. אז מי אמר שאפור כאן כל השנה?
להמשך קריאה
על פניו, הקשר הזה היה מוצלח מאוד: שני אנשים צעירים, מושכים וחכמים, עם שאיפות וסטאטוס חברתי דומים, מודעות גבוהה וניסיון חיים נפגשו להם באמצע הדרך. זה הרגיש נכון, הם התחברו בקלות ופצחו במערכת יחסים מספקת, סקסית ונטולת קונפליקטים, עם מטרה ברורה – להקים משפחה.
להמשך קריאה
לפעמים ישנם אנשים שהערך שלהם בעינינו שווה להרבה יותר ממה שניתן לבטא במילים. לשמחתנו, אפשר תמיד לבטא את אהבתנו אליהם במתנה מיוחדת, כזו שהטעם שלה נשאר נוכח המון זמן לאחר האירוע המשמח.
להמשך קריאה
מתי בפעם האחרונה נתתם לעצמכם מתנה? כזו שגם מצטלמת טוב, אבל גם הולכת איתכם אחרי זה בלב לעוד הרבה זמן? שגרת החיים שוחקת את כולנו, ולפעמים כל מה שצריך זה רק רגע אחד של שקט, זמן שמוקדש כולו לעצמנו ולבני הזוג שלנו - אנחנו מצאנו לכם בדיוק את זה 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!