חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מה לבחור - צימר או וילת נופש?

כל אדם זקוק להפוגה קלה משגרת החיים. כולם רוצים לנשום לפעמים אוויר אחר, לשכוח מהמשימות הנושפות בעורף ולחזור אחר כך בכוחות מחודשים אל חיי המעשה. אז אם בעבר הייתה האפשרות היחידה של חופה או נופש רק בבית מלון, הרי שכיום ישנם עוד הרבה מאוד אופציות ליהנות מחופשה או הפוגה מהחיים.

 


02/10/2019

ישנם צימרים המבטיחים הרבה יותר פרטיות ושקט וישנן גם וילות נופש, שם אפשר ליהנות מחופשה מליגה אחרת לגמרי. רמה גבוהה במיוחד של מקומות נופש, לרוב הם יכללו גם בריכות פרטיות, ג'קוזי, ערסלים ובעיקר נופים מיוחדים ומדהימים. עבור רבים מדובר באופציות חילופיות לבית המלון והם מעדיפים ללכת על זה בגלל שורה ארוכה של יתרונות.

אז במה כדאי לבחור מבין השניים. בווילה או בצימר?

כאן עולה הדילמה מה בעצם עדיף. מה יהיה יותר מוצלח. ווילה או צימר.

אז אנחנו כאן על מנת למנות את ההבדלים בין האפשרויות ולנסות כמיטב יכולתנו לחדד עבורכם כל אפשרות בפני עצמה. באופן כזה נקווה כי תצליחו בסופו של דבר להגיע אל הבחירה הכי נכונה שתתאים לכם, לאפשרויות שלכם, לכיס שלכם ולחלומות שיש לכם מהחופשה הבאה.

למה צימר?

אם אנחנו רוצים למנות את היתרונות של הצימר, לא ממש נתקשה. צימרים יש לנו בכל רחבי הארץ וקל מאוד לאתר צימר בכל מקום  שרק יעלה על דעתנו. זה יכול להיות צימר בצפון וזה גם יכול להיות צימר בדרום. זה גם יכול להיות צימר באזור המרכז ואפילו צימר באזור ירושלים. כך אנחנו יכולים להיות במקום הרצוי לנו מבחינת אתרים בהם אנחנו רוצים לבקר ועדיין ליהנות מהפינוקים ומתנאי הנופש.

למה לא צימר?

הצימר בכל זאת אינו מבטיח לנו נופש מושלם. בחלק גדול מהצימרים רמת התחזוקה אינה גבוהה והוא כלל לא מתחיל להזכיר את הרמה של בית המלון. הוא גם לא כולל ארוחות כך שעלינו להצטייד בכל הארוחות או לחילופין לבשל אותם במקום. לא תמיד זה נוח ולא לכולם זה מתאים.

למה ווילה?

הווילה מבטיחה נופש איכותי במיוחד. נופש בתנאים יוקרתיים ומדהימים שאי אפשר למצוא כלל בשום בית מלון. הווילות של היום מעוצבים בצורה מושלמת על מנת להעניק לנופש את כל הפינוקים האפשריים. אם אלו בריכות שחייה פרטיות הנמצאים במתחם ואם זה ג'קוזי. ברוב המקרים מציעים בווילות גם כיבוד קל ושטח רחב ידיים עם מתקנים שונים, כמו ערסלים, מיטות שיזוף ועוד. רבים מעידים כי החופשה בווילה מושלמת ממש כאשר כמעט ואין תורך לצאת מהמתחם על מנת ליהנות. כי המקום כבר מספק ממש את כל הפינוקים.

למה לא ווילה?

אז אם זה כל כך טוב, למי זה לא ממש מתאים?

אז האמת היא שאין ממש חסרונות שנוכל להצביע עליהם מלבד אולי המחיר שיהיה בהתאם. אך יש בהחלט מי שיעדיף לשלם כפול וליהנות בכפל כפליים.

עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
נו, אז איך הכרתם? גללתם ימינה והיה לכם "מאצ'"? נפגשתם בבאר אפלולי? או אולי זה היה במדבר בסדנת "מציאת האני הפנימי"? ובכן, התשובות לשאלה הזו הן תמיד מגוונות ומפתיעות. כמו שאתם יודעים, שדה ההכרויות עלול להיות גם שדה מוקשים, וצריך לדעת איך להתנהל בו עם מינימום פגיעות ומקסימום הצלחות. אז איך עושים את זה? והאם עדיין, מה שכולם מחפשים הוא באמת אהבה?יצאתי לחקור את כל הדרכים להכיר בני זוג לקראת חורף 2021. יש האומרים שהאהבה מגיעה בזמן ובמקום הכי לא צפוי. האמנם? 
להמשך קריאה
אם במקרה תחליטו לנסוע למצרים ולחרוג מגבולות סיני, אם תחליטו לנסות חוויה אחרת לגמרי ולוותר על טלוויזיה וג'קוזי מפנקים לטובת שלווה אינסופית ונופים בתוליים, ולבסוף, אם שבעתם מניצוצות היוקרה הנדושה - סעו לנווה המדבר סיווה (Siwa Oasis) ותתארחו במלון הבֶּרְבֵּרִי Adrere Amellal. שם, המציאות מתעלה על כל מה שהוליווד סיפרה לנו על איים אבודים ונאות מדבר ירוקים.
להמשך קריאה
אם בא לכם לצאת לנופש יוקרתי, אבל לא לטוס רחוק מדי, יוון היא הפתרון שלכם. קרובה, רגועה, רומנטית וגם תוססת ומציעה אינסוף אפשרויות לזוג שמחפש נופש אמיתי. הנה כמה ממלונות הבוטיק ה"שווים" ביותר שמצאנו, לנופש יוקרתי במרחק שעה וחצי טיסה מתל אביב.
להמשך קריאה
בחירת צימר יכולה להפוך למשימה לא פשוטה בכלל, היצע האפשרויות באינטרנט הוא נרחב והתמונות תמיד מחמיאות מידי אז איך יודעים איזה צימר מתאים לי?
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!