חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מסלולי טיול ברמת הגולן עם הילדים שאסור לפספס

החגים כבר כאן, הילדים בחופש והצפון הישראלי מציע אינספור אתרי טיולים ואפשרויות רבות לבלות. נופים מפעימים ומדהימים במיוחד, המון מים, מפלים זורמים, נחלים, סלעי בזלת שחורים. אנשים הבוחרים לטייל באזור רמת הגולן עשויים ליהנות לא רק מטיול נחמד אלא גם מחופשה של ממש. אנחנו כאן על מנת להמליץ לכם על מסלולים מיוחדים באזור רמת הגולן אשר יהפוך את הטיול שלכם לחופשה צפונית מפעימה ובלתי נשכחת ולילדים יישארו חוויות מתוקות לספר עליהם בכיתה או בגן :)


02/10/2019

בריכת המשושים ונחל הזוויתן

נחל הזוויתן מוכר ככזה הודות לזוויות אשר נמצאים בו. מדובר באחד המסלולים המיוחדים ביותר כאשר מלבד הנחל עצמו יש גם את האפשרויות הרבות לטייל באזור. אם לא יצא לכם מעולם לטייל במקום, אנחנו ממליצים כי תתחילו לטייל בזוויתן התחתון. משם תגיעו אל בריכת המשושים. מה תמצאו שם? ראשית יש לכם את ההליכה במים בין המעיינות, המפלים והבריכות. לאחר מכן תגיעו אל בריכת המשושים, הבריכה שאין דומה לה. למה היא מכונה בריכת המשושים? זאת בשל התופעה הגיאולוגית אשר יוצרת במעיין צורות מפתיעות של משושים בקוטר מרשים של 40 ס"מ. אם מדובר ביום קיץ חם, הרי שהטבילה בבריכה זה הדבר הכי כיפי שתרצו.

במהלך הטיול במקום תוכלו ליהנות גם מהפריחה המדהימה במקום. הרקפות, הכלניות, הרדוף הנחלים הנפוצה במקום כמו גם החלמונית הזעירה. במקום תוכלו להיפגש עם חיות בשמורה כמו נשרים ישראלים, צבאים ואפילו חזירי בר.

נחל היהודיה

מסלול היהודיה הוא לא מסלול חדש ורבים ממכם אולי מכירים אותה אך הוא השתנה במעט בשנים האחרונות. בכל זאת הכיף והחוויה לא השתנו במאום. מדובר בחוויה מיוחדת במינה המציעה שתי אפשרויות של טיולים. שני המסלולים הם מסלולים רטובים ומאתגרים. ישנו המסלול המעגלי הארוך שנמשך לפחות שלוש שעות. הוא מתחיל במצוק וממשיך עד לאפיק הנחל. במהלך המסלול עוברים בכמה בריכות קטנות עד שמגיעים לבריכה הגדולה של מפל היהודיה.

אפשר לבחור גם במסלול הקצר אשר הוא מוביל ישירות אל הבריכה הגדולה כאשר מדובר במסלול של 45 דקות בלבד.

הבריכה מכונה אף בריכת גן עדן היות וזוהי בריכה מרשימה במיוחד מבין הבריכות בישראל. מומלץ בחום!

נחל אל על

נחל אל על זהו נחל איתן אשר יש בו שני מפלים מפורסמים אשר אלו למעשה משקפים את האזור של רמת הגולן יותר מכל מפל אחר במקום.

המפל הראשון מזכיר את רמת הגולן עם הבזלת השחורה ומדובר למעשה במפל שחור. המפל השני הוא מפל לבן אשר שואב את הצבעים שלו מהמים שחדרו וחשפו את הגיר הלבן מהאזורים שם עובר המפל. מתחת למפלים ישנם גם בריכות שם תוכלו ליהנות משחייה של ממש.

במידה ואתם מגיעים מאזור בארץ שישנו מרחק נסיעה לא קטן, מומלץ לצאת מוקדם בבוקר על מנת להימנע מפקקים (במיוחד בחגים) ולסגור מראש דיל שווה של צימרים למשפחות

בריכת הקצינים

ברמת הגולן אנחנו פוגשים גם את בריכות הקצינים אשר אלו מזכירים את הימים בהם שלטו הסורים במקום. את עין עלמין כרו הסורים בשנות החמישים תוך שהם מבקשים לנצל את המים הזורמים מנחל ג'ילבון. מדובר בבריכה די גדולה המכילה מים קרים לאורך כל חודשי השנה והיא מוקפת בצל של עצי תאנה ושל עצי אקליפטוס.

גמלא

העיר גמלא היא עיר עתיקה אשר נחרבה בימי הרומאים. יש שם הרבה עתיקות, שרידים של כפר דיר קרוח וכן כנסייה של התקופה הביזנטית. במקום עובר גם מפל גמלא שהוא הגבוה ביותר בארץ. הנוף המדהים במקום מושך גם כן מטיילים רבים ולו רק בשבילו שווה להגיע למקום.

ברמת הגולן תוכלו לטייל גם רגלית וגם בעזרת אופניים או ג'יפים. הנופים המפעימים והאוויר הצח יהפכו את החוויה למיוחדת במינה. לא תתאכזבו.

עוד כתבות של
עוד כתבות של
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
בריכות פרטיות עם מסכי טלוויזיה, חללים מרווחים במיוחד, עיצוב פנים מלא בסטייל ואבזור עד הפרט הכי קטן - הכירו את הסוויטות הכי מושקעות שמצאנו בארץ
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
בריכות ענקיות ויוקרתיות, חדרים גדולים ומפנקים ומרחבי חוץ רחבי ידיים - ההזדמנות שלכם לחופשה זוגית סופר מפנקת באמצע השבוע, במחיר של צימר רגיל – לחודשי החורף בלבד!  
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!