חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

סגרתם צימר בצפון עם המשפחה המורחבת? קבלו רעיונות כיפיים לגיבוש

כל המשפחה נוסעת ביחד לנופש בצפון, ואחרי שסגרתם מקום לישון בו – הגיע הזמן להתארגן על פעילויות מגבשות ומהנות שיתאימו לכל הגילאים (כן, גם לקטנים שבחבורה). מוכנים לשחק?

דניאל סרנצקי
05/12/2022

זה לקח הרבה זמן, נדרש סנכרון בין הרבה יומנים של יותר מדי אנשים, אבל בסוף זה קרה: כל המשפחה נוסעת ביחד לחופשה בארץ, וליתר דיוק – לצימרים בצפון! אחרי שסיננתם אופציות מתוך רשימה ארוכה של צימרים בצפון למשפחות, הגיע הזמן לתכנן איך תיראה החופשה – מה תאכלו, איפה תטיילו ואיך תעבירו את הזמן בכיף ביחד במתחם בו תשהו.

אם בחרתם בצימרים בצפון עם בריכה פרטית, סביר להניח שתבלו בה לא מעט זמן, אבל סביר להניח שבשעות הערב כשמתקרר מעט תחפשו פעילויות אחרות (שהן מעבר לארוחת ערב). זה הזמן להיות נוסטלגיים ולחזור למסיבות הכיתה של פעם, כי אחת הדרכים המהנות ביותר להעביר את הזמן עם הקרובים לכם היא לשחק משחקי חברה. חלקם ידרשו תכנון מקדים וחלקם יכולים להיות ספונטניים לגמרי, אך העיקרון המשותף לכולם הוא פשוט: הם צריכים להיות מגבשים ומתאימים לכל הגילאים. אז במה תוכלו לשחק?

 

 

משחק האמת והשקר

כל משתתף נדרש לחשוב על שני משפטים על עצמו, אחד אמיתי ואחד שקרי, אותם הוא יגיד לכולם. על שאר המשתתפים להחליט איזה מהמשפטים הוא אמיתי ואיזה לא, ומי שיצבור הכי הרבה ניחושים נכונים הוא המנצח. מאחר ומדובר בבני משפחה ואתם ככל הנראה מכירים טוב אחד את השני, מומלץ לחשוב על משפטים מקוריים שיכולים להטעות גם את סבא וסבתא שטוענים שהם יודעים הכל על כולם.

טריוויה משפחתית

את המשחק הזה תצטרכו להכין מראש, ותוכלו לגוון ב"צורת ההגשה שלו": כרטיסיות בינגו, פשוט להקריא שאלות מהדף או להכין גרסה אונליין באפליקציית Kahoot - סביר להניח שתמצאו טלוויזיה חכמה בצימרים למשפחות בצפון, כך שתוכלו לחבר את הנייד לטלוויזיה וכולם יוכלו לשחק. מה תשאלו בטריוויה? דברים הקשורים אישית למשפחה שלכם – זיכרונות, בדיחות ועוד.

חידון פתקים

מתחלקים לקבוצות או משחקים כולם נגד כולם (תלוי במספר בני המשפחה המשתתפים), כשכל המשתתפים  רושמים על פתקים שמות של אנשים שכולם מכירים, מקפלים ומכניסים לקערה. כל משתתף בתורו בוחר פתק ועל השאר לגלות מה רשום בפתק שלקח. בשלב הראשון, המשתתף יכול לרמוז לאחרים בכל דרך שהיא לא השם המפורש (למשל: "הוא השתתף בעונה הראשונה של..."). בשלב השני, על המשתתף לרמוז לאחרים באמצעות פנטומימה ובשלב השלישי – באמצעות מילה אחת בלבד. הניצחון יוענק לקבוצה או למשתתף שינחשו הכי הרבה פתקים.

 

 

ארץ-עיר

מתי בפעם האחרונה אמרתם "א....לף"? נופש משפחתי הוא הזדמנות להפעיל את הראש ולהפגיז במשחק ארץ-עיר הנוסטלגי. מחלקים דפים לכולם, מייצרים עמודות לכל קטגוריה (טיפ: קחו את הקלאסיות והוסיפו כאלה המתאימות למשפחה שלכם, למשל: "בן משפחה"/"בת משפחה" במקום "ילד" ו"ילדה"). המשחק הזה יהיה הזדמנות מצוינת של הגדולים לשלוף את הידע שלהם ושל הקטנים להראות לכולם שהם לא פראיירים בכלל.

בסופו של דבר, לא משנה באיזה משחק תבחרו, הרגעים המגבשים והכיפיים שתיצרו בזכותו הם שיהפכו את החופשה המשפחתית שלכם למיוחדת שתיצרב בזיכרון המשפחתי.

דניאל סרנצקי
עוד כתבות של
עוד כתבות של
הפעם נטייל לאיזור הגליל המערבי, שמשתרע מראש הנקרה שבצפון ועד לנחל קישון, עמק זבולון, הר הכרמל ובקעת בית נטופה שבדרום. זהו אזור משופע בערים תוססות, אתרי טבע מהממים, וחופי ים מהיפים בארץ. בקיצור, יש בו המון (!) מה לעשות. אז בואו ותצללו איתנו לכתבה הבאה, בה נסקור את כל מה שלא תרצו לפספס כשאתם מגלילים מערבה. 
להמשך קריאה
רוצים לצאת לחופשה עם הילדים אבל חוששים מהעלות הגבוהה? הנה הזדמנות מצוינת להכיר מקומות אירוח שמציעים נופש משפחתי במחירים שפויים
להמשך קריאה
הגליל העליון: שפע של אפשרויות לטיולים ולפעילויות. עמקים והרים, מעיינות ונחלים, פינות נסתרות וקסומות, קרבה לכנרת ולרמת הגולן. אז איפה כדאי לטייל הפעם? ומה חדש באזור?  בכתבה הבאה נסקור את האפשרויות לבילוי וטיול המתאימות לכם: זוג שמחפש חוויה אינטימית ומהנה, קרובה לטבע, כזו שמאפשרת התנסויות אתגריות במידת מה, עם מנוחה והיתרגעות בצידן.  
להמשך קריאה
יוצאים לחופשה בארץ? אל תשאירו את הכלבים בבית. הכירו את הצימרים שיקבלו אותם באהבה
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!