חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

יום האהבה עם קארמה טובה: 6 צימרים להצעת נישואין

######

יום האהבה מעבר לפינה, וגם אם אתם לא מתכננים עדיין את השלב הבא - אתם בטח לא תסרבו להתארח בצימר רומנטי בצפון, ולעשות לוקיישן סקאוטינג לרגע המיוחל. לכבוד הוולנטיינס, קבלו את הצימרים בצפון עם הקארמה הכי טובה שיש.

דניאל סרנצקי
10/01/2023

הנוף המשכר: הבית של שירי

במיקום הכי שקט ומבודד באמירים, ממש בקצה היישוב, ממוקם הבית האינטימי והמחבק הזה. העיצוב כפרי וביתי, אבל הנוף פה זה משהו שלא רואים בכל מקום (חייבים להכנס לתמונות כדי להבין על מה אנחנו מדברים), והדרך הכי טובה ליהנות ממנו היא בזמן שטובלים בג'קוזי הלוהט תחת כיפת השמיים. 

למה זה ברור שהיא תגיד לך "כן": האווירה במקום המיוחד הזה תגרום לכם להרגיש על גג העולם (ליטרלי), המקרר יהיה מלא בפינוקים של המארחים, והנוף הוא התפאורה המושלמת להתחיל לדמיין בה איך יראו החיים שלכם יחד. 

מחיר ללילה:  1300 ש"ח - 1600

לפרטים נוספים: הבית של שירי

בריכת אינפיניטי לנוף פנורמי - Y האוס

לא צריך לדבר יותר מדי כשרואים את התמונות מ-Y האוס. החלל המעוצב והאלגנטי, הנוף הפתוח עד לרמת הגולן ולחרמון, המקרן הענק שמאפשר צפייה בסדרה האהובה עליכם מתוך הבריכה – כל אספקט במקום הזה תוכנן לחוויה זוגית מושלמת.

למה זה ברור שהיא תגיד לך "כן": האינטימיות וההשקעה במקום לוקחת ובגדול, וכל היופי הזה יהיה התפאורה הכי טובה לאחד הרגעים המרגשים שלכם כזוג.

מחיר ללילה:  1800 ש"ח - 2000

לפרטים נוספים: Y האוס

יוקרה אמיתית עם פרטיות מוחלטת - סוויטת אסיה

קיר זכוכית ענקי מעטר את אחד מקירות הווילה, ומבעדו משתקפת הבריכה הגדולה המוארת בערב, והגינה הפרטית המושקעת והרחבה. בתוך הווילה תיהנו מעיצוב מודרני על טהרת גווני העץ והשחור, אבזור מלא ונוח וגם קמין חשמלי שיחמם את האווירה.

למה זה ברור שהיא תגיד לך "כן": אם הצעת הנישואין מתקיימת במקום כל כך יוקרתי ומושקע, זהו ללא ספק ספתח לחיים המשותפים והנוצצים שעוד מחכים לכם.

מחיר ללילה:  1300 ש"ח - 3000

לפרטים נוספים: סוויטת אסיה

היורט המבוקש בארץ: ציור נוף 

לא סתם נקרא המקום בשמו - הוא בהחלט נראה כמו יצירת אמנות, גם בזכות הנוף המושלם לכנרת וגם בזכות האווירה והעיצוב שמרגישים לא מכאן. 

למה זה ברור שהיא תגיד לך "כן": כי קודם כל כאן תקבלו את התמונה המושלמת לאינסטוש, וגם כי הכנרת תהיה עדה לרגע הכי מרגש בחיים שלכם. אנחנו רק ממליצים לשריין מקום הרבה זמן מראש, כי מדובר באחד המתחמים המבוקשים ביותר בארץ. 

מחיר ללילה:  1200 ש"ח - 1650

לפרטים נוספים: ציור נוף

כשמעצבת פנים ונגר מתכננים מתחם מהחלומות - גולד 68

3 יחידות אירוח פרטיות, מעוצבות ועם נוף חקלאי משגע של עמק יזרעאל הן מה שהופכות את האירוח בגולד 68 לנעים כל כך. הסגנון הוא כפרי עם טאץ' מודרני, וניכר כי המארחים השקיעו את כל הלב בתכנון המקום. לכל יחידה במתחם יש גינה עם בריכה פרטית, כך שאפשר ליהנות מזמן זוגי אמיתי.

למה זה ברור שהיא תגיד לך "כן": כי השדות הפתוחים, מטעי הזיתים וגם הר תבור שמקיפים את המקום מספקים תפאורה רומנטית מושלמת להצעת נישואין, וכמובן שגם העיצוב החמים והמיוחד מוסיף לאווירה.

מחיר ללילה:  1300 ש"ח - 1900 

לפרטים נוספים: גולד 68

קו ראשון לים - צימר חוף הבונים - WINTER WONDERLAND

הסוויטה הזאת מתאימה לזוגות שאוהבים את הנוף שלהם ירוק, מבלי לוותר על הים. שמורת טבע יפהפייה מפרידה בין הסוויטה המעוצבת לבין אחד החופים היפים בארץ, והוא הכי קרוב שתוכלו לדמיין.

למה זה ברור שהיא תגיד לך "כן": כי בינינו, הים הוא הנוף הרומנטי ביותר להצעת נישואין, ועדיף על רקע שקיעה מהפנטת.

מחיר ללילה:  1200 ש"ח - 1500

לפרטים נוספים: צימר חוף הבונים - WINTER WONDERLAND

דניאל סרנצקי
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
מי אמר שחייבים להתרחק כדי ליהנות מנופש ברמה הכי גבוהה? טרנד החופשה-קרוב-לבית תפס תאוצה בתקופת הקורונה ונשאר גם אחריה בזכות מקומות שווים שנמצאים ממש קרוב
להמשך קריאה
בריכות ענקיות ויוקרתיות, חדרים גדולים ומפנקים ומרחבי חוץ רחבי ידיים - ההזדמנות שלכם לחופשה זוגית סופר מפנקת באמצע השבוע, במחיר של צימר רגיל – לחודשי החורף בלבד!  
להמשך קריאה
כל המשפחה נוסעת ביחד לנופש בצפון, ואחרי שסגרתם מקום לישון בו – הגיע הזמן להתארגן על פעילויות מגבשות ומהנות שיתאימו לכל הגילאים (כן, גם לקטנים שבחבורה). מוכנים לשחק?
להמשך קריאה
אם פעם הייתם עוצרים לקנות סנדוויץ' בתחנת דלק, היום הדרך לצפון כבר קיבלה שדרוג קולינרי בזכות עגלות קפה עם תפריטים שווים, וייב קליל והרבה קסם – קבלו את עגלות הקפה המומלצות שלנו בצפון
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!