חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

איך להזמין צימר באינטרנט?

בחירת צימר יכולה להפוך למשימה לא פשוטה בכלל, היצע האפשרויות באינטרנט הוא נרחב והתמונות תמיד מחמיאות מידי אז איך יודעים איזה צימר מתאים לי?


20/02/2019
בעידן האינטרנט של ימינו אפשר להזמין כל מוצר או שירות במאמץ של קליק של עכבר בלבד. כמה פשוט ככה מסובך, לא? כיום קיימים למעלה מ-7,000 צימרים הפרוסים לאורך כל הארץ ומציעים שלל אפשרויות ורמות אבזור שונות על מנת למשוך אתכם הלקוחות ולגרום לחופשה שלכם להיות מושלמת. 

התחרות בשוק הצימרים היא גדולה ולכן הצימרים והשותפים השיווקיים של בעלי הצימרים יעשו הכל על מנת שהעסקה הבאה תעבור דרכם. אתרים שונים המקדמים צימרים ומשתכרים מעמלת התיווך, מנסים בדרכים מגוונות להשפיע על המשתמשים בבחירת הצימר המסוים באתר שלהם. לרוב ניתן לראות זאת במודעות "מחיר מבצע לזמן מוגבל" או בתמונות המוצגות באתר – תמונות מחמיאות, מרוטשות אך שאינן מציגות את המציאות. 

איך בוחרים צימר
 מתלבטים מול המסך: האם התמונות אמיתיות? [צילום: יח"צ]

בשנים האחרונות נרשמו מס' רב של תלונות ישראלים, שהתארחו בצימרים השונים והתאכזבו רבות בשל אי ההתאמה הקיימת שבין התמונות המופיעות ברשת ומציגות צימר חדש, מאובזר ונקי לבין צימר ישן, לא מתוחזק שהפך את השהיה בו לסיוט. בין אם אתם מחפשים צימרים בצפון, בדרום או בכלל בערבה, חשוב לבחור צימר שאתם סומכים על המפרסמים והבעלים שלו, וזאת כדי להבטיח לעצמכם חופשה נעימה וקבלת השירות שמגיע לכם ברמה הכי גבוה שיש.


אז איך בוחרים צימר?

1. בחירת ותכנון החופשה הרומנטית - דמיינו בראשכם באיזה סוג של צימר תרצו להתארח ואיזה סוג של חופשה מתאימה לכם. האם נופש בצפון הוא הכיוון שלכם? האם תרצו צימר עם בריכת שחיה/ נוף פנורמי ואולי בכלל צימר בקונספט אחר – צימר שהוא טירה/ צימר במיקום מרוחק ועוד.
2. משפחה וחברים – תמיד מומלץ להתייעץ עם בני משפחה וחברים שביקרו בצימרים שהיו לשביעות רצונם. גם אם לא יוכלו להמליץ על צימר מסוים הם בהחלט יכולים לחלוק אתכם את מה שחוו בחופשה ומה לדעתם הוא חשוב בעת בחירה הצימר.
3. אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי -  בחירה באתר צימרים המתחייב לאיכותם ומבטיח מתן מענה ראוי גם לאחר סגירת העסקה, הינה הסוד לחופשה נעימה


באיזה אתר צימרים כדאי לי לבחור?

• בחרו באתר מקצועי ואובייקטיבי שסוקר ומציג רק צימרים שעברו בדיקות איכות
• העדיפו אתר וותיק שסקר הרבה צימרים לאורך זמן ולכן יציע מקומות איכותיים באמת
• אתר המלווה את הגולש מתחילת התהליך ועד לאחריו
• חפשו את האתר שקיבל מספר רב של חוות דעת חיוביות
• וודאו שהתמונות המוצגות באתר הינן מקוריות ומשקפות את המציאות

אתר הצימרים הפסגה, הנו המדריך לצימרים מהוותיקים בארץ העובד רק עם בעלי צימרים איכותיים המבטיחים רמה גבוה של צימרים בכל רמות המחיר. באתר תמצאו צימרים שנבדקו אישית ותמונות אמינות ולא מרוטשות. נציגי מדריך הפסגה, זמינים לכל שאלה וישמחו ללוות אתכם לאורך כל תהליך בחירת הצימר כך שתוכלו להתאים את החופשה המושלמת עבורכם.

לאורך השנים, המדריך ממשיך להיות נאמן ללקוחותיו ולהעניק את השירות ברמה הכי גבוה שיש ומאידך, דואג להתחדש בכל עת ולהציע ללקוחותיו את הדבר הבא בעולם הצימרים.

זקוקים לעזרה נוספת? אנחנו כאן: 053-7102700
עוד כתבות של
עוד כתבות של
מדינת ישראל משופעת בצימרים לאורכה ולרוחבה, ועל אף שרבים חושבים עליהם כמקום לבילוי זוגי או עם חברים, הרי שהם יכולים להוות יעד לבילוי משפחתי בלתי נשכח. אבל רגע לפני שאתם מתחילים לארוז את הבגדים ואת הילדים, יש משימה אחת שאתם צריכים לבצע ועלולה להתגלות כמסובכת יותר מהצפוי: יש כל כך הרבה צימרים למשפחות ,אז איך בעצם אפשר לבחור את הצימר המושלם עבור המשפחה שלכם?
להמשך קריאה
לפעמים ישנם אנשים שהערך שלהם בעינינו שווה להרבה יותר ממה שניתן לבטא במילים. לשמחתנו, אפשר תמיד לבטא את אהבתנו אליהם במתנה מיוחדת, כזו שהטעם שלה נשאר נוכח המון זמן לאחר האירוע המשמח.
להמשך קריאה
אם בתור ילדים פקחתם עיניים גם כששחיתם בים, ותמיד עניין אתכם להפוך קונכיות ולגלות מה בדיוק חי שם בפנים, כנראה שנולדתם לצלול. תאמינו או לא, יש אנשים שמסיכה על הפנים בשילוב חליפה ובלוני חמצן זה משהו ממש סביר מבחינתם. באופן אישי אני מקנאה, כי מה לעשות, להיכנס אי שם מתחת לגלים ולרחף בתוך השקט הצלול הזה - זו חוויה מיוחדת במינה. אבל, איפה הכי כדאי לצלול? הנה כמה מהאתרים המומלצים בעולם. 
להמשך קריאה
הדרך המתפתלת מעלה מכביש 85 כבר מרמזת על הבאות. עם העליה בגובה (650 מטר מעל פני הים) האוויר מתחיל להתקרר, כתמי עננים לבנים נחים על גוון כחול-נקי של שמיים, האורנים בצד הדרך מברכים אתכם לשלום בנפנוף צמרות רכות , ומשהו בפנים מתחיל להרפות…
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!